Friday, December 4, 2009

| |

შემოვედი , , , უკვე ჩემს სამყაროში ვარ. მიხარია. ისე მიხარია, როგორც პატარაობისას შოკოლადს რომ მაძლევდნენ. ჩემმა ახალმა მეგობარმა მითხრა, გააკეთე ბლოგი და წერეო. საწერი მართლაც მაქვს და სანამ მეწერება დავწერ. მაგრამ , , , არ ვიცი სიტყვები დამეკარგა. ცოტა არ იყოს ვღელავ. არასდროს დამიწერია დღიურ, არ მიყვარდა, როდესაც სკოლაში გოგოები დღურების შევსებას მთხოვნდენ.
და ახლა ,, აი ასე უცბად შემოვიჭერი უსაზღვროდ უსაზღვრო სივრცეში და "ხმამაღალი დუმილით" გელაპარაკებით. ვნახოთ რა გამოვა. მინდა ბევრმა წაიკითხოს, ბევრმა გამაკრიტიკოსს და სასიამოვნო იქნება დადებითიც თუ გამოერევა.მაგრამ ერთს ახლავე ვიტყვი, უკაცრავად თუ გეწყინებათ მაგრამ მე არ ვწერ თქვენს გასართობად. მე ვწერ, რადგან მეწერება :) აქ მალე წაიკითხავთ ჩემს დამოკიდებულებებს, აზრებს და ა.შ. იმასთან, დაკავშირებით, რაც თქვენვით მტკივნეული იქნება. ასე რომ მელოდეთთთთ ღამის ზეიმი იწყებააა , , ,

0 comments:

top

Post a Comment

Followers

ჩემს შესახებ

 
 

NIghtGraViTy | Designed by: Compartidísimo
Images by: Scrappingmar©